Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Flamme Rouge társasjáték

Ár:
9.290 Ft
Elérhetőség: Rendelhető
Várható szállítás: 2020. szeptember 25.

Már látszik a vörös zászló, az utolsó kilométer következik! Szedd össze maradék erődet egy utolsó hajrához, és száguldj át elsőként a célvonalon a hírnévért!  

A Flamme Rouge egy könnyen tanulható játék, mely garantáltan az asztalra varázsolja a kerékpárversenyek izgalmát!

Menny.:db

Ingyenes szállítás 20.000 Ft feletti rendelés esetén

Ingyenes szállítás bruttó 20.000 Ft feletti rendelés esetén

Youtube videók

Paraméterek

Ajánlott korosztály 7+
Játékosok száma 2-4 fő
Játékszabály jellege közepes
Játékidő 30-45 perc
Játék jellege alapjáték
Játék mechanizmusa helyzetkialakítós,kártyás
Kiadás éve 2017
Kiadás nyelve magyar
nyelvi függőség nyelvfüggetlen
Játékszabály nyelvei (Magyar) Igen
Fejlesztési területek Taktikai gondolkodás,Helyzetfelismerés,Logikai készségek fejlesztése

Leírás

Utazz vissza a kerékpározás hőskorába a Flamme Rouge társasjátékkal,  és éld át a nagy versenyek izgalmát!

Minden játékos két figurát irányít: egy Rouleurt, aki egy középerős teljesítményű kitartó versenyző, valamint egy Sprinteurt, aki villámgyors kitöréseivel tudja megváltoztatni a futam állását. Minden biciklistához tartozik egy külön pakli, amiben a figura egyedi mozgási lehetőségei találhatóak - ezeket minél jobban felhasználva kell biztosítanod, hogy a Te versenyződ érje el először a célvonalat!

Minden kör három fázisból áll, mely során a játékosok

  1. megtervezik, meddig szeretnének előrébb gurulni,
  2. lelépik a választott kártyának megfelelő értéket,
  3. majd versenyzőik kihasználják a többiek által biztosított szélárnyékot.

Amikor a játékosok megtervezik az előrehaladást, a Rouleur és a Sprinteur versenyzőik paklijából is húznak 4 lapot, majd kiválasztanak egyet - a rajta látható érték mutatja meg a versenyző előrehaladását. A megmaradt három lap visszakerül a pakli aljára, tehát később felhasználható lesz! A következő fázisban minden versenyző lelépi a választott kártyának megfelelő értéket, ekkor derül ki, sikerült-e helyes taktikát választani: versenyzőnk az élre tud törni, vagy esetleg beragad a többiek mögé? A felhasznált lap kikerül a játékból, nem árt tehát előre gondolkodni! Ha a játékosok ügyesen helyezkedtek, a harmadik fázisban versenyzőik kihasználhatják a szélárnyékot, azaz ha egy adott figura és az előtte haladó között pontosan egy üres mező van, eggyel előrébb léphet. Az a figura, aki előtt nem áll senki, hamar elfárad, hiszen nem nyújtanak számára szélárnyékot a többiek - ezt a kifáradást egy 2-es értékű kártya jelzi, mely a húzópakliba kerülve rontja a gyors haladás esélyét. 

A különböző pályaelemekből 6 versenyszakasz rakható össze, vagy akár egyedi pályák is összeállíthatók - biztos lehetsz benne, hogy két verseny sosem lesz egyforma! 

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Keresés