Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Haramiák kapitánya társasjáték

Ár:
4.690 Ft
Elérhetőség: Rendelhető
Várható szállítás: 2020. szeptember 25.
Túl sok a semmirekellő kalóz a fedélzeten, így a kapitány úgy döntött, csak ketten maradhatnak - a többieket a tenger mélye várja, és a kraken vacsorájaként fogják végezni! Vajon a te kalózaid maradnak majd életben? A játékosok kártyáik segítségével mozgatják a kalóz figurákat a pallókon - csak nehogy a nagy lökdösődés közben a saját embered essen a vízbe! Tedd magad próbára a Haramiák kapitánya társasjátékban!
Menny.:db

Ingyenes szállítás 20.000 Ft feletti rendelés esetén

Ingyenes szállítás bruttó 20.000 Ft feletti rendelés esetén

Paraméterek

Ajánlott korosztály 7+
Játékosok száma 3-5 fő
Játékszabály jellege egyszerű
Játékidő 15-30 perc
Játék jellege alapjáték
Játék mechanizmusa kártyás,helyzetkialakítós
Kiadás éve 2019
Kiadás nyelve magyar
nyelvi függőség nyelvfüggetlen
Játékszabály nyelvei (Magyar) Igen
Fejlesztési területek Taktikai gondolkodás,Helyzetfelismerés,rendszerező képesség

Leírás

A Haramiák kapitánya játék elején minden játékos kap egy pakli kártyát és három kalózát a hajóra állítja. A játékosok minden körben kiválasztják, melyik 3 kártyát szeretnék kijátszani az adott körben. Ez után a kártyák végrehajtására kerül sor. A kártyák némelyike más kalózok odébb lökését teszi lehetővé, de van olyan is, amivel a palló hosszát lehet módosítani. A kártyákat az eredetileg kiválasztott sorrendben kell végrehajtani, még akkor is, ha a többi játékos lépései miatt a hatása már nem előnyös. Így lehetséges, hogy egy játékos kalóza a saját kártyájának köszönhetően esik le a pallóról! Amint egy kalóz leesik a palló végéről, a kraken megeszi, így visszakerül a dobozba.
A játék akkor ér véget, ha már csak két kalóz van a pallón, vagy ha már csak egyféle színű kalóz van a pallón. A kalózokat irányító játékosok számítanak túlélőnek, azaz győztesnek. A játék elején minden játékos kap egy pakli kártyát és három kalózát a hajóra állítja. A játékosok minden körben kiválasztják, melyik 3 kártyát szeretnék kijátszani az adott körben. Ez után a kártyák végrehajtására kerül sor. A kártyák némelyike más kalózok odébb lökését teszi lehetővé, de van olyan is, amivel a palló hosszát lehet módosítani. A kártyákat az eredetileg kiválasztott sorrendben kell végrehajtani, még akkor is, ha a többi játékos lépései miatt a hatása már nem előnyös. Így lehetséges, hogy egy játékos kalóza a saját kártyájának köszönhetően esik le a pallóról! Amint egy kalóz leesik a palló végéről, a kraken megeszi, így visszakerül a dobozba.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Keresés