Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Micro Dojo: A sógun nevébe társasjáték

5.990 Ft
Menny.:db
Elérhetőség: Rendelhető
Gyártó: Reflexshop
Nem értékelt

Japán legtekintélyesebb vezetője fontos feladatra szemelt ki téged. Pontosabban nemcsak téged, hanem a riválisodat is. Történelemkönyvekbe illő erő és tudáspróba lesz ez! De csak annak a nevét vésik fel a történelemkönyvbe, aki sikerre vezeti a falut!

A Micro Dojo egy mindössze 20 perces taktikai játék két játékos részére, aminek legnagyobb előnye, szemmel is látható: kényelmesen elfér a zsebedben is, így tökéletes társad lesz, bármerre mész is.

Légy taktikus, dönts gyorsan, és fontold meg jól minden lépésed - ez a siker titka.

Leírás

Virágoztasd fel a falut! - ez a sógun parancsa. Ha cserben hagyod, a becsületeddel játszol.

Az Edo-kori Japánba repülhetsz vissza, ahol a sogun egy óriási feladatra szemelt ki téged: meg kell teremtened a jólétet a faluban, viszont eme nemes feladatért a riválisaid is küzdenek, így nagyon fontos, hogy nem bukhatsz el, hiszen a becsületed forog kockán.

Repülj vissza az Edo-kori, feudális Japánba! Öltsd magadra az egyik daimjó szerepéd, és tegyél eleget a sógunk parancsának - teremts jólétet az egyik kis faluban.
 

A Micro Dojo egy izgalmas stratégiai társasjáték, amely akár a zsebedben is elfér! Itt fontos, hogy igazán gyors legyél és a stratégiádat jól használd ki. De ha nincs kivel játszanod akkor sem csüggedj! Az automatakártyák segítségével akár egyedül is játszhatod!
 

Játék előkészületek:

A játéktábla lehelyezése után helyezzetek 1-1 figurát a tábla négy sarkába.
Véletlenszerűen válasszatok ki 5 küldetésjelölőt, helyezd képpel felfelé a küldetéssávra (a pontokkal egy vonalban).
Válasszatok ki random 6 épületet és helyezd őket a tábla mellé.
A játékosok válasszanak 1-1 színt (kék vagy zöld) és vegyék magukhoz a színhez tartozó jelölőket.
A játékot az a játékos kezdi, akinek a neve leginkább hasonlít egy japán feudális hadúréhoz.
Minden kör két lépésből áll. Az első, hogy mozgass egy jelölő nélküli figurát, a második, hogy a mező akcióját végre hajtod.
 

A játék akkor ér véget, ha valamelyik játékos összegyűjt 7 győzelmi pontot vagy a játékosok kiértékelték az utolsó küldetést. Az lesz a győztes, aki a legtöbb győzelmi ponttal rendelkezik.
 

Ha már megszoktátok az alapjátékot, akkor ideje kipróbálni a haladó játszmát (5 normál játszma után ajánlott). Ezzel a figurák alternatív módon mozoghatnak és különleges képességgel rendelkeznek, például a szamuráj átlósan is mozoghat.
 

A Micro Dojo egy különleges kétfős (akár egyedül is játszható) társasjáték, amelyben egy kis Japán falut próbáltok felvirágoztatni. A játék végén a legsikeresebb daimjó kezébe kerül a falu! Te leszel az?
 

Paraméterek

Korosztály 13+
Mechanikaquestion_mark kártya
Ajánlott korosztály 14+
Játékosok száma 1-2fő
Játékszabály jellege közepesen összetett
Játékidő 30perc
Játék jellege alapjáték
Játék mechanizmusa munkáslehelyezés, terület mozgatás
Kiadás éve 2023
Nyelvi függőség nyevfüggetlen
Játékszabály nyelvei (Magyar) Igen
Tervező Ben Downton

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.