Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

What's Up? Junior társasjáték

3.990 Ft
Menny.:db
Elérhetőség: Raktáron
Gyártó: Reflexshop
Nem értékelt
A játékosoknak őrült és vicces történeteket kell alkotnia felhasználva a kártyákon szereplő elemeket (kastély, autó, stb.). A játék során a különböző akciókártyák arra kényszerítenek majd, hogy arcjátékkal folytasd a sztorit, hívd ki a társaidat vagy sződd bele magad a történetbe. Miután kiosztottátok a lapokat, egyesével kell majd felfordítanotok és elmondani egy történetet, ami tartalmazza a képen látható dolgot. A történetnek logikusnak kell lennie, de nyugodtan elrugaszkodhatsz a valóságtól! De fordíts figyelmet az akciókártyákra, ugyanis azok sok mindent megváltoztathatnak. Képes leszel befejezni a történetet?

Leírás

A WHAT'S UP egy izgalmas játék, melyben különös történeteket fogtok kitalálni közösen. A játékot az akciókártyák teszik majd még izgalmasabbá, amik miatt néha mutogatva kell majd folytatnod a sztorit, esetleg párbajra kell majd hívnod egy másik játékost - néha pedig Te magad is felbukkansz majd a történetben!

Előkészületek:

Keverd meg az összes kártyát, majd oszd szét őket egyenlően a játékosok között. Így minden játékosnak saját, képpel lefelé fordított húzópaklija lesz.

Játékszabály:

A legfiatalabb játékos kezd: felfordítja a húzópaklija legfelső kártyáját, majd képpel felfelé az asztal közepére helyezi azt. Ezután egy-három mondattal el kell kezdenie egy történetet úgy, hogy a kártyán látható kép is szerepeljen benne. Ezután a következő játékoson a sor.

Amikor egy játékos sorra kerül, szintén felfordítja a legfelső kártyáját, az asztal közepére teszi képpel felfelé, és folytatja a történetet, melynek logikusan kapcsolódnia kell a korábban elmesélt részletekhez, de egyébként annyira csavaros és furcsa lehet, amilyet csak szeretnétek!

Amint valaki egy akciókártyát fordít, végre kell hajtani a kártya hatását:

"Én" kártya
A kártyát fordító játékosnak valamilyen módon bele kell szőnie a történetbe saját magát.

Fordítókártya
Megfordítja a kör irányát. Ha eddig az óramutató járásának megfelelően játszottatok, akkor most az óramutató járásával ellentétesen következő játékos fog jönni, vagy fordítva.

Kihíváskártya
A kártyát fordító játékosnak ki kell választania egy másik játékost, és ki kell hívnia őt egy "kő-papír-olló" párbajra. A párbaj nyertese elnyeri a középen lévő kártyákat, tehát begyűjtheti azokat. A soron következő játékos pedig egy új történetet kezd, mintha ő lett volna a kezdőjátékos.

Szerzőkártya
Amelyik játékos elsőként csap rá a szerzőkártyára, az lezárja, befejezi a történetet, és elnyeri a középen lévő kártyákat. A soron következő játékos egy új történetet kezd.

Csendkártya
A történetet folytatni kell - viszont ezentúl csak gesztikulálni és mutogatni szabad, egészen addig, ameddig ismét arra a játékosra kerül a sor, aki ezt a kártyát kijátszotta. Ha valaki megszólal, annak büntetésből vissza kell tennie az addig elnyert kártyáit az asztal közepére.

A párbaj során, vagy a szerzőkártya hatására elnyert kártyák jelentik a játékosok pontjait. Ezeket külön kupacban kell gyűjteni, és nem szabad összekeverni a játékosok húzópaklijával!

A játék vége:

Amikor egy játékos szerzőkártyát fordít, azt senki nem nyeri el a többi középen lévő kártyával együtt. Amikor az elsőként a kártyára csapó játékos lezárta a történetet és elveszi a középen lévő kártyákat, a szerzőkártyát mindenki számára jól látható helyre félre kell raknia. Amint a hatodik szerzőkártya hatását is végrehajtottátok, a játéknak vége, és a legtöbb elnyert kártyával rendelkező játékos a győztes.

A doboz tartalma:

45 történetkártya
15 akciókártya
6 szerzőkártya
3 kihíváskártya
2 csendkártya
2 fordítókártya
Ajánlott kor: 6+

Játékosok száma: 2+

Miket fejleszt a játék?

Memória
Érvelés
Képzelőerő és kreativitás
Együttműködés, irányítás
Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
Optikális-manuális koordináció
Térérzék
Motorikus készségek
Érzelmek
Önbecsülés
Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
Írás-olvasás
Szókincs

Paraméterek

Korosztály 6+
Mechanikaquestion_mark ügyességi
Ajánlott korosztály 6+
Játékosok száma 2+ fő
Játékszabály jellege egyszerű
Játékidő 15 perc
Játék jellege alapjáték
Játék mechanizmusa fantázia, figyelem, gyorsaság
Kiadás éve 2022
Nyelvi függőség nyevfüggetlen
Játékszabály nyelvei (Magyar) Igen
Tervező
Illusztrátor

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.