REKLAMÁCIÓ HIBÁS TERMÉK ESETÉN
Hibás termék esetén, kérjük töltse ki a lenti űrlapot. Hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Amennyiben a termék cseréjét kéri, kérjük küldje vissza címünkre (Balogh Kornél e.v, 5100 Jászberény Nagy-ér utca 2.) a hibás terméket és küldjük a cserét. Amennyiben nem kér cserét, elállna a vásárlástól, küldje vissza részünkre a terméket és mi a termék árát visszafizetjük Önnek.
Hibás termék esetén a szállítási költséget mindkét esetben mi álljuk.
ELÁLLÁS
Megrendelő a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 20 § (1) alapján 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a vásárlástól.
Elállás esetén a Vásárló köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az Eladónak visszajuttatni.
Ha elállási jogával élni kíván, köteles elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni a vállalkozóhoz.
Elállási szándékát jelezheti a +36 70/538-8080-as ügyfélszolgálati telefonszámon vagy az alábbi lehetőségei vannak nyilatkozata eljuttatására:
- személyesen vagy postai úton ( Balogh Kornél e.v, 5100 Jászberény, Nagy-ér utca 2.)
- elektronikus úton a tarsaskell@gmail.com email címre küldött levélben
Az elállással kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket az ÁSZF tartalmazza.
A termék visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli.
Amennyiben a termék sérülésmentes, a termék árát haladéktalanul, de legkésőbb az Elállási Nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszafizetjük.
Amennyiben másik termékre szeretné cserélni, cserecsomagként (házhoz menő futárszolgálattal ) küldjük ki a kiválasztott új terméket. Ebben az esetben a szállítási költség az alapdíj kétszerese.
Ha a csere a vevő részére visszatérítendő összeget eredményez, a szállítási költség levonása után fennmaradó különbözetet utaljuk vissza a megadott bankszámlaszámra, miután a termék visszaérkezik hozzánk és meggyőződtünk a termék sérülésmentes állapotáról.
Ha a termékek közti árkülönbözet alapján vevőnek jelentkezik még fizetési kötelezettsége, akkor a szállítási költséggel növelt összeget a cserecsomag átvételekor kell kifizetnie a futárnak. A cseretermék átvételével egy időben kell a vevőnek átadnia a visszaküldendő terméket a futárnak.
Amennyiben a terméket kinyitotta, kipróbálta, meg kell vizsgálnunk, hogy nem sérült-e, értékcsökkenés történt-e? A termék értékcsökkenéséért Önnek kell vállalni a felelősséget, pl. ha használat során kopott, törött, stb. Ebben az esetben a teljes árat nem tudjuk visszafizetni.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Kérjük, töltse ki az űrlapot!