Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Reklamáció/Elállás

REKLAMÁCIÓ HIBÁS TERMÉK ESETÉN

 

Hibás termék esetén, kérjük töltse ki a lenti űrlapot. Hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Amennyiben a termék cseréjét kéri, kérjük küldje vissza címünkre (Balogh Kornél e.v, 5100 Jászberény Nagy-ér utca 2.) a hibás terméket és küldjük a cserét. Amennyiben nem kér cserét, elállna a vásárlástól, küldje vissza részünkre a terméket és mi a termék árát visszafizetjük Önnek.

Hibás termék esetén a szállítási költséget mindkét esetben mi álljuk.

 

ELÁLLÁS

 

Megrendelő a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 20 § (1) alapján 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a vásárlástól.

Elállás esetén a Vásárló köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az Eladónak visszajuttatni.

Ha elállási jogával élni kíván, köteles elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni a vállalkozóhoz.

Elállási szándékát jelezheti a +36 70/538-8080-as ügyfélszolgálati telefonszámon vagy az alábbi lehetőségei vannak nyilatkozata eljuttatására:

  • személyesen vagy postai úton ( Balogh Kornél e.v, 5100 Jászberény, Nagy-ér utca 2.)
  • elektronikus úton a tarsaskell@gmail.com email címre küldött levélben

Az elállással kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket az ÁSZF  tartalmazza.

A termék visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli.

Amennyiben a termék sérülésmentes, a termék árát haladéktalanul, de legkésőbb az Elállási Nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszafizetjük. 

Amennyiben másik termékre szeretné cserélni, cserecsomagként (házhoz menő futárszolgálattal ) küldjük ki a kiválasztott új terméket. Ebben az esetben a szállítási költség az alapdíj kétszerese.

Ha a csere a vevő részére visszatérítendő összeget eredményez, a szállítási költség levonása után fennmaradó különbözetet utaljuk vissza a megadott bankszámlaszámra, miután a termék visszaérkezik hozzánk és meggyőződtünk a termék sérülésmentes állapotáról.

Ha a termékek közti árkülönbözet alapján vevőnek jelentkezik még fizetési kötelezettsége, akkor a szállítási költséggel növelt összeget a cserecsomag átvételekor kell kifizetnie a futárnak. A cseretermék átvételével egy időben kell a vevőnek átadnia a visszaküldendő terméket a futárnak.

Amennyiben a terméket kinyitotta, kipróbálta, meg kell vizsgálnunk, hogy nem sérült-e, értékcsökkenés történt-e? A termék értékcsökkenéséért Önnek kell vállalni a felelősséget, pl. ha használat során kopott, törött, stb. Ebben az esetben a teljes árat nem tudjuk visszafizetni.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Kérjük, töltse ki az űrlapot!